23.2.22

קרטונים וחומרי אריזה למעבר דירה בראש שקט

 בעוד עונת הסתיו מסמלת את תקופת הנדידה בעולם החי אצל בני האדם תקופה זו מתחילה דווקא בקיץ. רבבות זוגות, משפחות וסטודנטים נוטשים את דירתם הישנה ומוצאים קן חדש. עבור חלק מהם המטרה היא לעבור לעיר קרובה יותר למקום העבודה, משפחות אחרות זקוקות לחדר נוסף בבית וחלק מהעוברים סיימו חוזה ומעוניינים לנסות את מזלם במקום אחר. לאחר שנמצאה הדירה הבאה מתחיל שלב נוסף – אריזת תכולת הקן הישן למעבר. 

קרטון למעבר דירה

אריזת החפצים: הפן החשוב ביותר במעבר

אם השכלתם לארוז את החפצים בצורה מסודרת עם קרטונים חדשים וקלים לסגירה ולפתיחה, עטפתם את החפצים השבירים במגוון פתרונות האריזה הקיימים כיום ושמרתם על הטלוויזיה המרשימה והדקיקה (אך שבירה להפליא) באמצעים מתאימים תוכלו לפרוק בחדווה את כל החפצים שהגיעו ללא פגע לדירה החדשה. אם "חיפפתם" מעט בשלב חשוב זה של האריזה יתכן ותמצאו עצמכם מכתתים רגליים לרכוש מוצרים חדשים במקום אלה שנשברו.

המירוץ לאיתור הקרטונים

עד לפני עשור על מנת למצוא את הקרטונים האיכותיים למעבר היינו מכתתים רגלינו מחוץ לחנויות – כל זאת על מנת לאסוף קרטון אחד או שניים שיתאימו לצרכינו. כיום, בזכות ההתפתחות הטכנולוגית אינכם צריכים לצאת לציד קרטונים. 

בלחיצת כפתור ניתן להזמין את הקרטונים המתאימים בגודל הנכון לצד מגוון חומרי אריזה למעבר דירה. אתר "גט-מובינג" המשמש במקור למכרז אלקטרוני להזמנת חברות הובלה פתח מדור חדש באתר – חנות מקוונת לרכישת קרטונים המגיעים במשלוח מיוחד עד הבית, הזנת סרטי גליל דביק, ניילון נצמד רחב ממדים (זכרו, הגרסה המוקטנת של ניילון המיועדת לסנדוויצ'ים אינה פרקטית במיוחד כאשר אתם מכסים מזרן או טלוויזיה) וחבילות נייר אריזה.

לא בטוחים אילו כמויות להזמין? גלו את הדוגמאות באתר

עדיין לא התחלתם לארוז את התכולה וכבר מתחיל האתגר הראשון. כמה קרטונים להזמין להעברת דירת 3 חדרים? אילו מוצרים נוספים תצטרכו? כמה גלילי סרט דביק יסייעו לסגירת הקרטונים והדבקת ניילון הפצפצים? באתר חשבו ובנו "מתכונים" קלים ליישום למעבר דירה במחירים מוזלים. החבילות המגוונות מופיעות עם המחיר הכולל מע"מ ומשלוח ומאפשרות תכנון מדויק להפליא של תקציב האריזה שלכם. לדוגמה להעברת 3 חדרים תצטרכו:

20  קרטונים למעבר דירה חדשים מידות 60-35-35 ס"מ.

15  קרטונים חדשים מידות 55-35-30 ס"מ.

15  יחידות קרטון דו גלי מחוזק 55-35-30 ס"מ.

5  גלילי סרט דבק 60 מטר כל אחד.

1 חבילת נייר אריזה (200 יחידות) 50ס"מ * 60 ס"מ.

התענוג כולו יעלה היום עם המשלוח 268 שקלים לפני מע"מ ו-338 ₪ כולל מע"מ. את ההזמנות ניתן לבצע בצורה טלפונית או באופן מקוון, להזמין עד הבית (בפריסה ארצית) או, לחילופין, להגיע לחנות הפיזית בבני ברק ולאסוף בעצמכם את כל המוצרים בתוך דקות. כל כך פשוט – כל כך גאוני. אז בפעם הבאה שאתם מתחילים את עונת הנדידה זכרו את השם – "גט-מובינג".


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה