12.1.22

טיפים למעבר דירה

 מעבר דירה זה תהליך מתיש ולא פשוט. אז קבלו את הטיפים הטובים ביותר למעבר דירה מוצלח:

  1. השוו מחירי הובלות בעת חיפוש מובילים מומלצים למעבר דירה, למשל אתר מומלץ ברשת הוא GetMoving.co.il , כנסו אליו פתחו מכרז הובלה מלאו את השדות המבוקשים ועקבו אחר ההוראות ותקבלו רשימת הצעות מחיר להובלות בכל הארץ. 

  2. אם ברצונכם לקבל גם שירותי אריזה, חפשו זאת באתר גט-מובינג או שאלו את חברת ההובלה שלכם אם הם מספקים שירות כזה. 

  3. הכינו מלאי של קרטונים כשבועיים לפני המעבר, חפשו אותם במרפאות, או בצידי הפחים למיחזור ותבקשו מבעלי המכולת הקרובה לשמור ארגזים טובים בעבורכם. כמובן שתוכלו גם לרכוש ארגזים בחנויות שונות.

  4. קרטון מוצלח, הוא קרטון חזק שאפשר  לסגור אותו משני הצדדים.



  5. לאריזה נוחה, רכשו או השיגו נייר דבק חדק, מספריים לחיתוך נייר הדבק, טוש עבה לרישום על הארגזים, ועיתונים וניילון בועות לעטיפת חפצים בשירים או עדינים. 

  6. מיינו מגירות וצעצועים, זה הזמן גם לעשות סדר בארונות הבגדים ולתת את החפצים שאין לכם שימוש בהם לארגונים השונים שבוודאי ישמחו לתרומה.

  7. אריזה טובה היא שם המשחק, ארזו לפי קטגוריות וחדרים, אל תערבבו בין הבגדים של הילדה לספרים שבסלון, זה הרבה פחות נוח לסדר ככה. עוד עצות שימושיות לאריזה יעילה - תמצאו כאן

  8. ארגזים שנשארו סגורים ולא פרקו אותם גם שבועות לאחר המעבר היא תופעה שכיחה, ארזו את החפצים שאתם לא משתמשים בהם לעיתים קרובות בנפרד מאלה שאתם משתמשים לעיתים תכופות, כך תוכלו להזניח גם אתם ארגזים עזובים בשקט.

  9. רשמו על הארגזים את תכולתם המדויקת, למשל בגדי חורף של אמא, כך תוכלו למצוא את הארגז אותו אתם רוצים לפרוק בקלות רבה.

  10. אפשר גם להוסיף לארגזים גם את החדר אליו הם שייכים, זה יקל עוד יותר על הפריקה, וגם יוכל לכוון את המובילים היכן להניח אותם בדירה החדשה.

  11. אם יש לכם חפצים שחשובים לכם מאד כמו תכשיטים, מזכרת מסבתא, או עציצים שיקרום מאד לליבכם קחו אותם אתכם ברכב הפרטי כדי לשמור על ראש שקט.

  12. אל תשכחו לקחת ציוד לילה הראשון בתיק נפרד, כך לא תצטרכו לחפש את החפצים שלכם בתוך כל הארגזים. 

להשוואת מחירי הובלות בכל הארץ היכנסו לאתר getmoving.co.il


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה