24.3.20

איפה משיגים ארגזים וקרטונים למעבר דירה?

כל מי שעובר דירה מחפש איפה משיגים ארגזים למעבר דירה אם בחינם או בתשלום.
לפני שנפרט את האופציות איפה משיגים קרטונים למעבר דירה, חשוב לציין כי רצוי טוב לבדוק ולהעריך מה כמות הארגזים שצריך למעבר הדירה ואיזו תכולה צריכה להיכנס לקרטונים יש האבדל בין ספרים כבדים לבין בגדים קלים שצריך לארוז בקרטונים. קחו בחשבון כי בממוצע לדירה בת 2 חדרים דרושים כ-20 קרטונים לערך.


קרטונים למעבר דירה


לפניכם האופציות הנפוצות להשגת או קניית ארגזים וקרטונים למעבר דירה מבלי לטרוח יותר מידי:


קניית קרטונים באתרי אינטרנט שמוכרים קרטונים ושאר חומרי אריזה למעבר דירה לאיסוף עצמי בחנות או במשלוח עד הבית. כנסו לאתר הזה – להזמנת קרטונים וחומרי אריזה עד הבית.

ניתן לפנות לסופר או למכולת השכונתית ולבקש מהם לשמור לכם קרטונים – קחו בחשבון שבסופר הרקטונים לא תמיד היו חזקים מספיק, לא בגודל אחיד ואף אולי מלוכלכים.

פייסבוק – כמובן לכתוב פוסט בנושא ולשאול אולי לאחד מחברי יש קרטונים מיותרים למסירה.

חברת ההובלה שלכם – סגרתם עם מוביל להעביר את הדירה, תשאלו אותו אולי יש לו לספק לכם קרטונים וציוד אריזה למעבר הדירה.

חברים שלא מזמן עברו דירה – לשאול אותם אם עדיין יש להם את הארגזים למסירה.

אריזת קרטונים לפני מעבר דירה


כמה זמן לפני מעבר הדירה לדאוג לקרטונים?

שימו לב במידה ואתם מתכננים לחפש קרטונים בחנויות וסופרים אז קחו בחשבון שייקח לכם כמה ימים לפני שתשיגו את כמות הקרטונים המבוקשת לכם, לכן התחילו לחפש 18 יום לפני תאריך המעבר. במידה ואתם קונים קרטונים  במשלוח עד הבית בד"כ זמן המשלוח הוא בין 1-3 ימים לכן כדאי לבצע את ההזמנה כ 10 ימים לפני המעבר אל תשכחו אתם צריכים עוד כמה ימים לאריזה עצמה.

איזה ציוד נוסף רצוי לרכוש לצד קרטונים למעבר דירה?

אריזת תכולת הדירה מצריכה חומרי אריזה נוספים מלבד קרטונים. אנחנו ממליצים לכם להזמין גם את הפריטים הבאים: טוש שחור עבה לכתיבה על הקרטונים, נייר אריזה לעיטוף כלי זכוכית, ניילון פצפצים לכלים שבירים ורגישים, שק גדול לאריזת בגדים, סרט הדבקה לסגירת הקרטונים ואקדח ידני לסרט הדבקה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה