20.6.24

טיפים בפריקת ארגזים אחרי מעבר דירה

תהליך הפריקה הוא הישורת האחרונה שלנו בתהליך המייגע הקרוי מעבר דירה: המובילים של חברת ההובלה עזבו את ביתכם, הטכנאים והמתקינים השונים עשו את שלהם. רק זה... וסיימנו!

כאשר עומדת בפנינו מטלה בסדר גודל שכזה, עלינו להיות ערוכים אליה ולדעת כיצד ניגש לכל חדר, כך שנפרוק אותו בצורה הנוחה והיעילה ביותר:

ראשית, נקפיד לבצע ניקיון יסודי בכל הבית החדש שלנו – הדבר ישמר לאורך זמן ויעניק לנו תחושה אמיתית של ״חדש״ ושלווה.

זוג פורק ארגזים אחרי מעבר דירה

כיצד נפרוק את המטבח?

תמיד מומלץ להתחיל ולפרוק חדרים משותפים וקריטיים כמו המטבח והסלון קודם, שכן התפקיד שלהם הוא עיקרי ולאחר שתסיימו עמם, תוכלו לקחת בהם הפסקות בין פריקת חדר אחד לאחר. תתחילו במוצרי החשמל: הוציאו אותם מהעטיפות שלהם, הרכיבו אותם מחדש במידה ויש צורך בכך, ודאו כי הם תקינים ומקמו אותם היכן שתחפצו. לאחר מכן, מומלץ לעבור לסכו״ם, הצלחות והכוסות: מחובתכם לשטוף את כל הכלים שלכם אשר צברו אבק במהלך שהותם בארגזים הסגורים. לאחר מכן, קחו את כל המזון שארזתם ומקמו אותו במזווה או בארונות, כמובן לאחר שניקיתם אותם.

במהלך המעבר, יתכן מאוד כי יהיו ארגזים שלא תדעו כיצד לסדר או למקם בדיוק באותו רגע. זה בסדר להמשיך הלאה עד שתדעו מה לעשות עמם, רק אל תדחו זאת לעד.


כיצד נפרוק את הסלון?

הסלון הוא החלל בו אנו מארחים, לכן החזות שלו היא המהותית ביותר. לפני שאתם בכלל מתקרבים לרהיטים, נסו לדמיין את החלל הסלוני החדש שלכם וכיצד הייתם רוצים שיראה. הרבה יותר קל למחוק סגנונות ורהיטים בראש מאשר במציאות. אם אתם מתכננים שיפוץ או צביעה בבית, יתכן ותעדיפו לחכות עם פריקה כוללת של הפריטים, ותמקמו רק את הבסיסי. מיקום הספה הוא לרוב, הקריטי ביותר: השתדלו להתייעץ עם בני הבית שלכם בנושא כדי שכולם יהיו מרוצים.


כיצד נפרק את חדר האמבטיה?

כשתסיימו את יום המעבר שלכם ותיפרדו לשלום מחברות ההובלות, הדבר שלו תחכו יותר מכל הוא מקלחת חמה ומרגיעה. לצערכם, כרגע, כל קצף האמבט ארוז בארגז עלום שם איפשהו במבצר הארגזים. בצעו ניקיון יסודי בחדר, בייחוד אם הדירה אינה חדשה – הריי מדובר בלכלוך ובקטריה של שנים! כאשר אתם פורקים את האמבטיה, השתדלו להימנע מלהחליק. השתדלו למקם את התמרוקים שלכם באזור נוח ונגיש מראש, כך שלא תאלצו להעביר אותם ממקום למקום.


ו... חדר השינה:

חדרי השינה אמורים להיות האחרונים ברשימת הפריקה שלכם. לכן, אל תתאכזבו אם לא הצלחתם להגיע אליהם ביום המעבר, בייחוד אם הגעתם לבית בשעה מאוחרת יחסית. נסו לנצל את המצב ותגררו מזרנים וכריות לסלון. תחגגו את היום הראשון שלכם בדירה הראשונה שלכם ביחד! תרימו כוסית, הצלחתם, זה כמעט ונגמר. בימים שלאחר מכן, עדיף כי כל אחד יחליט בפני עצמו לגבי עיצוב החדר הפרטי שלו ונגישות החדר הפרטי שלו. עם זאת, אם תרכיבו את הרהיטים הגדולים כגון המיטות והארונות ביחד, הדבר יקל עליכם מאוד.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה