8.6.17

איך להתכונן ליום ההובלה?

מזל טוב מצאתם את הדירה שמתאימה לכם, חתמתם על החוזה והזמנתם את שירות ההובלות. אך כיצד ניתן להתכונן ליום ההובלה המיוחל? בכתבה שלפניכם נעזור לכם בתכנון של יום המעבר ונסביר כיצד תוכלו להפוך את המעבר לקל ופשוט.

רגע לפני מעבר הדירה

ישנם מספר דברים שחשוב לעשות לפני שהעברתם את הציוד לדירה החדשה שלכם. נפרט כל אחד מהם, מה עושים? ולמה זה חשוב.

ניקיון יסודי של הדירה אליה אתם נכנסים, בזמן הקצר שבין הוצאת הציוד של הדיירים הקודמים לבין הכנסתו של הציוד שלכם, כדאי מאוד לבצע ניקיון יסודי של כל הבית החדש שלכם. מכיוון שהבית שלכם רק בשלב זה תוכלו לנקות אותו מהמוסד ועד לטפחות בלי להידרש להזזת רהיטים כבדים או להידחק מתחת לארונות או מיטות.

תיקונים קטנים וט'אצים אחרונים, חשוב מאוד לבצע תיקונים קטנים או צביעות ושיופים אחרונים לפני שמגיע הציוד שלכם לדירה החדשה. בשלב זה ניתן לבצע צביעות קטנות בלי החשש לפגוע ברהיטים יקרים. כמו כן ניתן לבצע שיפוצים כגון קדיחות או תלייה של מדפים ודברים כגון זה בלי להידחק בין רהיטים או לחשוש מהפגיעה בהם.

הדברה וניקוי מחרקים, דבר נוסף וחשוב שכדאי לעשות לפני המעבר הוא ביצוע של הדברה של הדירה החדשה. בזמן שהדירה ריקה עוד לפני שהשירות של הובלות בחיפה ניתן, כדאי מאוד לבצע הדברה של הבית וכדאי מאוד שההדבקה תהיה מסוג ירוק וידידותי לסביבה ולכם. בשלב זה אין צורך להגן מההדברה על ילדים קטנים או חיות מחמד וכמו כן אין צורך לעזוב את הדירה לכמה ימים כדי לאפשר לה להתאוורר.

שנייה אחרי המעבר 

גם ממש אחרי ששירות ההובלה הסתיים וחברת הובלות שהזמנתם סיימה את תפקידה. ישנם מספר דברים שחשוב לעשות.
החלפת צילנדר, אין לדעת למי יש את המפתח הקודם של הדירה החדשה שלכם ובנוסף אין להשאיר את המפתח החדש ללא השגחה  עדיף להיזהר מאשר להצטער. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה