20.6.24

הובלות עם מנוף

 הובלה עם מנוף - למה? כמה? ואיך?

הובלות יכולות להיות עסק מבולגן ומבלבל במיוחד כשנכנס למשוואה הצורך להשתמש במנוף. כדי לעשות קצת סדר בבלגן הכנו את הכתבה הבאה. בכתבה הבאה נסביר באיזה מקרים יש צורך בהזמנת הובלה עם מנוף, את העלויות הכלליות הכרוכות בהזמנת מנוף להובלות ואת הדרך הטובה ביותר להזמין מנוף מחברת ההובלות בצורה הטובה ביותר. כדי שתקבלו את חברת הובלות שתספק שירות מקצועי ואמין. 

הובלות עם מנוף הרמה


הובלה עם מנוף הרמה

אז מתי צריך הובלה עם מנוף?

ישנן מספר סיבות שבגינם ישנו צורך בהזמנת מנוף הרמה לעבודת הובלות ומעבר דירה. 

הסיבה הראשונה היא גודלם של רהיטים מסוימים. פסנתרי כנף, מיטות מעץ מלא, ארונות יקרים וכו לא יכולים לעבור דרך דלת הדירה ולכן יש צורך להוציא אותם דרך אחד החלונות באמצעות מנוף. אם יש לכם רהיטים יקרים או שחשובים לכם מאוד, כדאי לכם לשקול שימוש במנוף בכדי למנוע פגיעה ברהיטים היקרים. בנוסף באמצעות שימוש במנוף תוכלו לקצר את זמן ההובלה הכללית בצורה משמעותית. המנוף מבצע משימות בכמעט חצי מהזמן שהיה לוקח לבצע אותן ללא מנוף וכדאי לכם לחשוב עליו אם נתקלתם במצב שבו אתם חייבים לבצע את ההובלה במהירות רבה. 

סיבה נוספת  קשורה יותר למגזר העסקי, חברות רבות שרוצות לבצע הובלות של ציוד משרדי רוצות להימנע מתקיעת המעלית של בניין המשרדים שלהם ולכן מחליטות להזמין מנוף וכך לאפשר לעובדים שלהם להשתמש במעלית גם ביום ההובלה.  


מחירי הובלה עם מנוף כמה ואיך? 

מחיר הזמנת מנוף לשעת עבודה הוא בערך 300 ₪ במקרים רבים הזמנה של המנוף לשעות רבות יותר תגרור הורדה במחיר פר שעה. חשוב לציין שמחירו של המנוף נגזר גם מהגובה אליו הוא צריך לעלות כך שקומה גבוהה יותר תדרוש מנוף יקר יותר. בנוסף לכך מחירו של המנוף משתנה מתקופות הביקוש בזמנים שהביקוש למנוף יהיה גבוהה יותר מחירו יעלה ובזמנים שהביקוש אליו יהיה נמוך יותר מחירו ירד. אם ברצונכם להזמין מנוף להובלת דירה פשוט כנסו לקבוצה הזו בפייסבוק ופרסמו פוסט עם הפרטים המבוקשים!  ותקבלו הצעות מחיר להובלה עם מנוף.




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה