20.6.24

הובלות משרדים

לרוב, כאשר אנו מהרהרים במושג של הובלה, אנחנו חושבים על הבית. אך פעמים רבות נוצרים מצבים שגם את בשוק העבודה יש להחליף את המשרד הישן בחדש.

הובלת משרדים נועדה לשם העברת ארגזים, ציוד משרדי, מחשבים ואף מכשור כזה או אחר. הזמנת שירות הובלות מסוג זה דורשת הרבה תכנון מקדים ולכן יש לפנות לה את הזמן הנחוץ: יש ״להתאים את הווילונות לשטיחים״ ואף במשרד, מומלץ כי השיקול יתבסס על נוחות העובדים ורווחתם. יתכן ובשל הגדלת שטח העבודה, תידרשו לראיין ולהכשיר עובדים חדשים. במידה והעסק לכם מציע שירות פרונטלי ללקוחותיו, ככל הנראה תידרשו גם להשקיע בעיצוב המקום.



מאתרים חברת הובלה למשרד ומתנהלים איתה בצורה נכונה:

לאחר שדאגתם להכנות הדרושות, יש לפנות אל חברת הובלות למשרדים. פעמים רבות יוכלו המובילים לסייע לכם בשירותי אחסון, הרכבה ופריקה. שירותים אלו כרוכים בתוספת תשלום, אך מקלים מאוד ומסייעים בחיסכון הזמן. 

החברה בה אתם בוחרים מהווה חלק עיקרי במעבר, לכן חשוב שתהיה מהימנה. מומלץ שתיוועצו בחברה בעלת ניסיון בהעברת משרדים ולא רק בתים. בשל גודל המעבר, עדיף אף להיפגש עם המוביל טרם מועד ההובלה כדי לסכם תכנית פעולה ולוח זמנים בהם שני הצדדים יכולים לעמוד. אף יש לוודא כי כלל השירות המבוקש אכן מסופק והמוביל מעניק את השירות לו אתם זקוקים. חברת הובלה אשר איננה מכירה את אופן העבודה בהובלת משרדים או תימצא בפועל פחות מקצועית מהנדרש, עשויה להוות הפסד ניכר עבורכם, לכן באמת חשוב לוודא כי אתם והחברה ב ״אותו ראש״.

כאשר אתם נפגשים עם המובילים, בתור לקוחות עסקיים כדאי לנסות ולרכוש מהם מעין חבילה הכוללת את ההובלה, הפירוק, ההרכבה וביטוח עבור המטלטלים. ביטוח הובלה הוא אחד המרכיבים הקריטיים ביותר בהובלה: ללא הביטוח, במידה וימצא נזק לתכולת ההובלה שלכם, לא תפוצו עליה. כשמדובר במכשור משרדי יקר ערך, מומלץ להימנע מהסיכון.

מחיר ההובלה נקבע לפי הדרישות שלכם (אם תזדקקו לפריקה והרכבה, אחסון...), גודל התכולה, הגובה אליו יאלצו המובילים לעלות כדי להוביל את הציוד ממקום ההובלה ואל המשרד החדש, הימצאות מעלית במבנים או לאו ומרחק ההובלה – הגורם המרכזי – ככל שההובלה מרוחקת יותר, כך יעלה המחיר. (מחירון הובלות – תמצאו כאן)

בקבוצה שלנו ספציפית, אנו בוררים עבורכם את המתחרים לפי הדרישות שאתם מזינים ומציגים בפניכם את המחיר ההולם ביותר עבור הובלת משרד. עם זאת, במידה ובחרתם לפנות לגורמים אחרים, אדגיש בפניכם כי חשוב לבחון את רישיון העסק ואת ביטוח הכבודה שהוא מציע עבורכם. במידה והביטוח אינו תקף ותכולתם תיפגע, עדיין לא תקבלו בעבורה פיצוי ולכן הנושא קריטי.

אם ברצונכם להזמין הובלת משרד פשוט כנסו לקבוצה הזו בפייסבוק ופרסמו פוסט עם הפרטים המבוקשים! ותקבלו הצעות מחיר להובלה המבוקשת.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה