11.10.17

כיצד נשמור על המחשב שלנו במהלך המעבר דירה?

ארגז קרטון למעבר דירה
העולם שלנו כיום הוא עולם טכנולוגי, בו כולנו משתמשים במסכים על בסיס יומיומי. אנו זקוקים למחשב כדי לתקשר עם העולם, לאתר מידע, אפילו לראות טלוויזיה. 

כיצד נארוז את המחשב שלנו בבטחה?


מומלץ פשוט לקחת אתכם – האמת לאמיתה היא שהמחשב הוא פריט יקר בחיינו. רוב המחשבים בהם אנו נעזרים היום הם מחשבים ניידים, אשר אין להם הרבה חפצים נלווים בדרך כלל והם דיי קלים לאריזה. חברות הובלות בירושלים לעיתים יסתייגו מהעברת המחשב שלכם עמם במשאית, עקב הטלטולים הרבים. אם אתם ניידים, מומלץ לקחת את המחשב במכונית שלכם ולהימנע מבעיות. במידה ואין הדבר בידכם, כדאי או לשים את המחשב עליכם במהלך הנסיעה או, במידה ומדובר במחשב נייח או במחשב עם הרבה ציוד נלווה, לארוז אותו היטב ולעטוף אותו בהרבה נייר אריזה, מגבות ושמיכות כדי למנוע חיכוך של המחשב בעת פגיעה בקירות המשאית.

במה נארוז אותו? כיום, לרוב האישים שבבעלותם מחשב ישנו תיק המתאים למחשב הזה. התיק הוא נוח ושומר על המחשב בעת היותכם עמו בחוץ. באופן כללי מומלץ כי יהיה ברשותכם תיק כזה, לשם הגנה תמידית של המחשב. במידה ואין ברשותכם תיק כזה ואין ברצונכם לרכוש אחד, אם שמרתם את האריזה המקורית של המחשב – תוכלו להשתמש בה ולאטום אותו בתוכה עם אמצעי שימנע את התזוזה שלו. במידה ואין לכם את האריזה המקורית, באפשרותכם תמיד לנסות ולחפש ארגז מתאים. המהותי במקרה הזה הוא לעטוף אותו בניירות עיתון, שמיכות ומגבות כדי למנוע את התזוזה שלו במשאית במהלך המעבר.

גבו את המידע שלכם – המצב בוודאי מוכר לרובכם – המחשב מתקלקל ועמו חורב עולמנו – הכול נעלם: המוזיקה, האתרים, התוכנות... הכול! עליכם להתחיל מההתחלה. או שלא? גם באופן כללי ובייחוד במהלך מעבר, מומלץ מאוד לרכוש כלי חיצוני שיגבה את החומרים שלכם כמו דיסק און קי, כונן נפרד למחשב או אפילו דיסקים. את הפריטים הללו עליכם לשמור מכל משמר וקרוב אליכם, שכן מדובר בכל התוכן של המחשב שלכם. על ידי אחסון המידע שלכם בחלל נוסף, אתם גם מגנים על המידע שלכם ומונעים אובדן שלו במידה והמחשב יינזק במהלך המעבר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה