11.10.17

טעויות נפוצות במהלך הפריקה

הגענו הביתה. זוהי הנקודה החשובה שעלינו לזכור כאשר אנו נפרדים לשלום מחברות הובלות בירושלים ומביטים על בית הארגזים החדש שלנו. נכון, אנו בפני תהליך קשה בפני עצמו, אך מדובר בצעד האחרון והאמת?! הוא אמור להיות יחסית מהנה עבורכם – מדובר בבית החדש שלכם!!! זכרו זאת, אתם רוצים כי הוא יהיה נקי ומסודר ככל האפשר, אתם חפצים לחוש נעים בבית, להאמין כי הוא מעוצב ומעורר השתאות בפני הקרובים שלכם. עם זאת, תהליך הפריקה עדיין אינו פשוט, וישנה דרך נכונה לעשות כן ואף, דרכים שפחות מומלצות לפעולה.

מה לא נעשה?


לא נוותר על ניקיון יסודי – לרוב, כאשר מגיעים לבית החדש ונפרדים מחברות הובלות בירושלים, מקבלים תחושה מידית של אדרנלין וצורך עז לסדר את כל הפריטים ולפרוק את כל הארגזים. לא! אתם חייבים לנקות את הבית קודם בצורה יסודית. מדוע, אתם שואלים? ראשית, הרבה יותק קל לנקות את הבית במצב הזה, כאשר עדיין אין בו רהיטים או שטיחים בכל מקום, לכן נין לבצע ניקיון אופטימלי שישמר לאורך זמן. בנוסף, עליכם להקפיד לנקות ולשטוף את כל הפריטים שאתם פורקים, שכן הם צברו אבק במהלך שהותם בארגזים. עשו זאת באותו רגע ולא לאחר שסיימתם לסדר, שכן הדבר יכתים את המיקום ויאריך את זמן הפריקה.

לא נסדר הכול פשוט כדי לסדר – אני שוב מזכירה, מדובר בבית החדש שלכם! כדי שהבית יהיה נעים, נוח ונגיש עבורכם, מומלץ מאוד לבצע תכנון של רהיטים וחפצים טרם הפריקה עצמה: הרבה יותר קל לבצע שינויים בראש מאשר במציאות. משגיבשתם תכנית עיצוב, עברו חדר-חדר ופרקו את הפריטים.

לא נפסיק לפרוק חדר באמצע – כאשר אנו מתחילים בחדר מסוים, כדאי מאוד גם לסיים עמו. אין אני אומרת כי עליכם לפרוק את כל הארגזים ביום הראשון, אך התפזרות בין מספר חדרים תגרום לעבודה להיות קשה ומייגעת יותר. כדאי לברור ארגזים לכל חדר מראש, לבחון את הפריטים ולהחליט אם אנו רוצים לפרוק אותם או לאחסן אותם. את הפריטים שעלינו לפרוק ננקה ונסדר בהתאמה לעיצוב שגיבשנו בראשנו.

לא נעשה הכול לבד – תהליך פריקה של בית שלם הוא איננו משימה לאדם אחד, כעקרון גם לא שניים. אל תתביישו לבקש עזרה מחברים וקרובים – הם בוודאות יעשו זאת כאשר הם יזדקקו לעזרה מכם ואחרי הכול, הם חומות הפלא שלכם והם כנראה ישמחו יותר לסייע לכם מלהרגיש ״ישובים על הספסל״. הם יכולים גם לסייע לכם באפשרויות עיצוב ופריקה שונות, בנוסף לזירוז זמן הפריקה. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה