30.4.17

מעבר דירה בחודשי השנה בצפון

הובלות בצפון
בענף הובלות דירה בחיפה והקריות מתקיימת לאורך כל תחרות קשה בין עשרות חברות על ליבם של הלקוחות כתוצאה מתחרות זו מתקיימת תחרות מחירים ותחרות על איכות השירות הניתן. חודשי הקיץ, יולי אוגוסט נחשבים חודשי השיא של השנה, בהם המחירים עולים וחברות ההובלה בצפון יכולים אף לברור את מי מהלקוחות הם מעוניינים להעביר דירה ואת מי לא. השיקול פשוט: המרבה במחיר, מבצעים לו את ההובלה. עבודות קטנות של פריטים בודדים הם בזבוז זמן עבור חלק מהמובילים והם מנסים למקסם רווחים בתקופה לוהטת זו.

כיצד בוחרים חברת הובלות בחיפה בחודשי השיא?

הדבר החשוב ביותר לדעת הוא האם החברה שאתם מעוניינים לעבוד איתה היא מומלצת על ידי לקוחות העבר שלה. בכדי לבדוק דבר חשוב זה, כל שעליכם לעשות זה לרשום בגוגל את שם חברת ההובלה בחיפה והקריות ולרשום בנוסף לה המלצות. בתוצאות החיפוש יעלו לכם כל ההמלצות שנכתבו והועלו למערכת על ידי לקוחות אלו.  בכדי לבדוק האם לחברה זו יש המלצות שליליות, נכתוב את צמדי המילים בנוסף לשם חברת ההובלה: "לא מומלץ" כך יעלו לכם תוצאות של תלונות לקוח.


איך אפשר למצוא הובלה זולה בקריות והצפון

אם יש לכם יכולת להזיז את תאריך ההובלה לזמנים שאינם נחשבים עונת השיא עשו זאת! ההבדל בין חודשי הקיץ ליתר חודשי השנה מגיע בקלות לכדי 100%. אם אין באפשרותכם לדחות את יום המעבר, נסו להתגמש בשעות ההובלה. כך למשל, בקשו להיות ההובלה השנייה ביום של המוביל. לאחר שכבר הוציא את כל הוצאות היום בעבודה הראשונה שלו, אתם תהיו למעשה הרווח שלו נטו. הוא יוכל להציע לכם מחיר מוזל משמעותית. פשוט ציינו זאת בפני המוביל בצורה הבאה: "אם אני אשתלב ביום שכבר יש לך דירה בבוקר ואהיה הובלה שנייה, בכמה תוכל להוזיל לי את המחיר? תתפלאו לגלות כמה כסף תחסכו.

כמה צריכה לעלות הובלה בצפון, חיפה והקריות?

דירה ממוצעת של 3 חדרים, לא בחודשי השיא תעלה בערך כ-2500 ש"ח. ללא תוספות עבור פירוקים והרכבות וללא שירותי אריזה. כמובן שתוכלו למצוא גם במחיר 1700 ש"ח וזה יכול להיות בסדר גמור. אל תהססו לעשות מחקר שוק ולבדוק לפחות 3-4 חברות הובלה שונות. ככל שתבדקו יותר כך הסיכוי שלכם להוזיל את מחיר ההובלה שלכם עולה. מחיר הובלת דירת 4 חדרים בצפון תעלה בערך 3,500 ש"ח וכך הלאה.

מה בנוגע למחשבוני הובלות?

אנחנו באופן אישי לא ממליצים להסתמך על מחשבון הובלות. הסיבה פשוטה : מחשבון הובלה הוא למעשה הערכה למחיר המעבר שלכם. בדיוק כמו מחיר הממוצע שסיפקנו לכם בסעיף הקודם. מחירון הוא כלי מאד שטחי ולא מדויק להעריך את מחיר ההובלה שלכם. לכל עבודה יש צרכים יחודיים, קומה אחרת, שביל גישה לבית אחר, תכולה שונה ולכן לא ניתן להעריך את המחיר ע"י שימוש במחירון.

אחסנת דירות במעבר למרכז

עוברים דירה מאזור חיפה, הקריות והצפון לכיוון המרכז? אתם צריכים שירותי אחסנה?
באזור "לב הארץ" ממוקם האנגר אחסון חדיש ונקי שנבנה בשנת 2017. המקום מחולק לחדרים בגדלים שונים לפי דרישה. המחיר הכי זול שתמצאו בכל הארץ וכולל ביטוח תכולה, מפתח אישי, תאים נקיים במיוחד, מקום מצולם במעגל סגור 24 שעות ביממה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה