3.2.17

דירה חדשה התחלה חדשה

מעבר לדירה חדשה הוא מאורע שמח ומרגש בחיים, ובמיוחד שהמעבר הוא לדירה משותפת עם בן או בת הזוג האהובים, או שהוא מעבר לדירת החלומות שתמיד רציתם.

חברת הובלות חלומית

מציאת חברת הובלות בחיפה בירושלים תל אביב או במקומות אחרים, עלול להיות עניין מפרך ולא פשוט בכלל. החיפוש האינטנסיבי, הרמת הטלפונים והשוואת המחירים בין ספקי שירות ההובלות עלולים להעיק ביותר.  כדי למצוא חברת הובלות בירושלים או בכל מקום אחר בארץ, שתיתן לכם שירות מקצועי, אמין, נעים ובמחירים נוחים, היכנסו לאתר השוואות המחירים בין חברות הובלה הנקרא getmoving, מלאו אחר ההוראות וקבלו ישירות אליכם רשימה של הצעות מחיר מחברות הובלות בירושלים או מכל מקום בארץ, כך שכל שתצטרכו לעשות הוא לאשר סופית את סגירת העסקה מול החברה שבחרתם.

עניין נוסף שחשוב לדעת, הוא שאם ברשותכם חפצים שאי אפשר להעביר דרך דלת הכניסה או בחדר המדרגות המשותף ללא פירוק, יש להזמין גם מנוף שיוציא ויכניס את החפץ מן הבית הישן לחדש.

דירה נאה מרחיבה דעתו של אדם

משפט זה הנאמר מפי חכמי ישראל, אמת צרופה. אנו מאמינים כי בוודאי רכשתם כמה רהיטים או מוצרי חשמל חדשים שישמשו אתכם בבית החדש, אבל מה עם הרהיטים והחפצים הישנים- האם אפשר לרענן אותם או לחדש אותם?- התשובה כמובן היא בוודאי שכן:

  1. מעבר לדירה חדשה הוא הזדמנות מצוינת לחדש את מלתחת הבגדים- עשו סדר בארון, מיינו את כל הבגדים לפי עונות כך שתוכלו לקבל מושג מה יש לכם במלתחה ומה אתם עוד צריכים. את הבגדים שלא לבשתם כבר שנים ואין לכם סנטימנטים אליהם שימו בשקית, גם בגדים שאתם פחות אוהבים יכנסו לשם, את השקית תוכלו לתת לעמותות השונות שבוודאי ישמחו לתרומה. את אותו הדבר עשו עם הספרים, כלי הבית, צעצועי הילדים וכלי האוכל.
  2. חדשו את הרהיטים הישנים שלכם. למשל לחידוש רהיטים ישנים תוכלו לצבוע מחדש לפי מדריכי עשה זאת בעצמך, לרענן את הלכה או להחליף ידיות לארונות ולמגירות.  


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה