14.5.20

GetMoving - פורטל הובלות שיעשה לכם חיים קלים

הובלת דירה יכולה לבקש מאיתנו השקעת זמן, כסף, ואנרגיה.
זה בסדר, כאשר אנחנו מקבלים הצעה שנעים לנו להסכים לה -
כשאנחנו יודעים מראש מה נדרש, ומה מתבקש - קל לנו להסכים, כשזה מתאים.

וכשמצאנו הסכם שנעים לנו להסכים לו, שמתאים לנו -
אפשר לצאת לדרך. במקרה זה - לנקודת הפריקה, נקודת הסיום של ההובלה שבחרנו לתמוך את המעבר שלנו.

ומה קורה כאשר זה כבר לא נעים, כשמשהו משתבש?
אז, במקרה זה, מאוחר מדי. המובילים יכולים להציע דרישות משלהם.
אולי עכשיו זה ייקח יותר זמן, יותר כסף, יותר אנרגיה.

ההסכם שחתמנו עליו - כבר לא רלוונטי. ולפעמים, אנחנו מחליטים לקבל הסכם חדש. פשוט כי זה קל יותר, מאשר לבטל הכל, לחזור לדירה, ולחפש הובלה חדשה.

אז זהו - פורטל הובלות חדש, מציע פלטפורמה לוודא את ההסכמים שלנו עם חברת ההובלות. דרך האתר, אנשים יכולים לקבל הצעת מחיר מחברת הובלות - ולדעת, שהמחיר שהתקבל, וסוכם - זה המחיר הסופי. ומסגרת הזמן שהוחלטה, והוסכמה - זו מסגרת הזמן שתתרחש.

ואם לא - יהיו לכך פיצויים בהתאם.

בעקרון, מדובר על סחר אדיב, הוגן וישיר - בין לקוח, לחברת הובלות. את הפלטפורמה הזאת מאפשרת חברת GetMoving, שיצרה אתר שמאפשר השוואת מחירים בין חברות הובלות.

הלקוח, הפוטנציאלי - שתר לו במקרה אחר חברת הובלות, נכנס לאתר - ומגיש בקשה. את הבקשה הזאת, שולחים ומעלים לכדי מכרז - וחברות הובלות רלוונטיות, שולחות לו הצעת מחיר.

הלקוח רואה את ההצעות, כולל ביקורות, דירוגים וחוות דעת - ובוחר בהתאם.
ואיך הלקוח יודע שהוא יכול לסמוך על חברות ההובלה שאתר GetMoving משדך לו?

ובכן, בסיומה של עסקה, הלקוח מוסיף חוות דעת משלו לתערובת. מה שהלקוח אומר - ישפיע על המוניטין של אותה חברת הובלות באתר. בכך, אתר Get Moving למעשה מאפשר לחברות ההובלה, תמריץ מסוים לוודא סחר הגון והוגן עם הלקוח.

נוסף על כך, מערכת אתר GetMoving מלווה את העסקה, מתחילתה ועד תומה - כך שבאופן עקרוני, ישנה הבטחה ששני הצדדים יצאו מרוצים.

השירות ניתן בחינם, ללקוח, ללא דמי תיווך. ומאפשר נגישות לשירותי הובלות בכל רחבי הארץ. החזון של Get Moving, כמצוטט הוא להפוך את תהליך מעבר הדירה לחסכוני, יעיל, מהיר ונוח.

עקב כך ש-GetMoving מאפשרים גישה לאתר, המונגש אונליין - המכרזים נמצאים גם כן על גבי הרשת - אונליין, ולכן יש שקיפות - כי המידע מוצג לעיני כל. באתר, קיימת אפשרות לרכוש חומרי אריזה וקרטונים, שיכולים לתמוך את מעבר הדירה. זו אפשרות, שקיימת גם כן, אונליין, ו-Get Moving מספרים, שזו האפשרות האטרקטיבית ביותר, מבחינת עלויות, שזמינה לאנשים כיום - כשזה נוגע לרכישת חומרי אריזה וֶקרטונים, לטובת תהליך מעבר דירה נעים ומצויד.

לסיכום, GetMoving מגיע כפתרון חדשני, בתחום ההובלות, במדינת ישראל - ומטרתו לייעל את תהליך מציאת חברת ההובלות המתאימה ביותר לכל אדם, ולאפשר השוואת מחירים, וביקורות - בהתאם.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה