28.5.20

הובלה בטוחה - כל הטיפים

לפני שבודקים את מאפייני חברת ההובלות, והשירות המוצע דרכה - 
אפשר לבדוק את הוויב, האנרגיה המתקבלת. האם יש תשדורת של "יש על מי לסמוך, אנחנו כאן בשבילך"?

מובילים מעמיסים ספה

אם כן. זה כבר צעד ראשון וחיובי בדרך להסכמה על תהליך משותף.
לאחרי זה, לפני שניגשים לפרטים הטכניים, אפשר לבדוק -
האם מציעים לי כאן ליווי, לאורך התהליך? האם למובילים יש עניין לוודא שתהליך יושלם בהצלחה, נינוחות ונעימות? אם כן, זה כבר יכול לאושש דעות, בנוגע לאיכות ובטחון שירות ההובלה המדובר.

בעקרון, שלב זה, הוא רק כדי לראות, ולבדוק עם עצמנו -
האם יש כאן תחושה, תחושה של ביטחון? תחושה "שהכל יילך כמו שצריך"?

במידה וכן, אפשר להתקדם לשלב הבא.
אפשר לדוגמה, להתבונן בביקורות של אותה חברֶת הובלות. מה לקוחות אחרים מספרים?
האם הם מדברים על אריזת החפצים? האם החפצים ארוזים באופן הטוב ביותר? האם מה ששביר, מסומן כשביר - ובכך מידת "הביטחון" של אותו פריט וחפץ, עולה בהתאם?

אנשים מדברים על זה. כי חברת הובלות "שיודעת לעבוד", לא עושה טעויות. דברים נופלים לעתים, אך כשהם ארוזים היטב, ומסומנים היטב ("שביר"), הסיכון לחפצים הולך ומצטמצם…

מה שמביא אותנו לסעיף הבא. האם חברת ההובלות מציעה ביטוח על התכולה?
כי אם כן, זה כבר מעלה את רמת הביטחון. הסיבה לזה, שאם קורה נזק לרכוש - תהיה אפשרות לקבל ערך כספי, שלכל הפחות יתמוך את הלקוח להחליף את הפריט, בין עם במידת השתתפות או כיסוי מלא של ערכו הכספי. כך שאם באמת נפל לו ארגז "שביר", וקרה נזק - יהיה לכך פתרון.

עם זאת, חשוב לציין - שרק חברות הובלה בעלות רישיון מוביל ממשרד התחבורה, זכאיות להציע ביטוח הובלות. רק כך הביטוח יכול להיפרע, אם וכאשר מעוניינים בכך.

מעבר לכך, על חברת ההובלות להתעניין, ולגלות את אילוצי הלקוח ודירתו, ולוודא שהם מתכוננים בהתאם. אם זה אומר להביא מנוף, ו/או אביזרי הובלה מתאימים, לטובת העמסת התכולה, ופריקתה מהמשאית.

אם יש מנוף, ההובלה כבר נהיית בטוחה יותר (במידת האפשר), כי זה אומר שניתן להעמיס תכולה ביתר קלות, לקומת הקרקע - שם קרוב לוודאי משאית ההובלה נמצאת. במקרה שכזה, המנוף יכול להוריד מטה משקלים די גבוהים של חבילות-ארגז, מבלי שהנ"ל יתגוששו עם ידיים אנושיות, שינסו לתפעל את הפריקה שלהן כדרך מעברי הדירה, עד לקומת הקרקע, בין אם בידיים ו/או בעגלה המיועדת לכך.

במצב זה, עצם היכולת לארוז פריטים היטב - היא כמובן חיונית. לאורך כך שהם הולכים, בסיטואציה זאת - להיות מטולטלים על פני גובה רבה, ומונחים בזהירות ומומחיות (יש לקוות) לעבר מישור הקרקע. חברת הובלות, יכולה להציע שירותי אריזה, שהמקצועיות שלהם יכולה להיות גבוהה מאוד, ונתמכת על ידי אמצעי אריזה חדשים. מעין מידה מסוימת של טכנולוגיה גבוהה, העדכנית ביותר, בתחום האריזות, נכון ליום ההובלה.

מחפשים טיפים נוספים? הצטרפו לקבוצה שלנו בפייסבוק >>
הובלות דירה השוואת מחירים - היכנסו ובדקו כמה עולות הובלות



משאית מנוף להובלות

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה