16.4.20

אריזת תכולת דירה טיפים – מדריך קל ופשוט

תהליך האריזה הוא אולי החלק הקשה ביותר במעבר דירה, בפוסט זה ניתן לכם כמה טיפים מצויינים שיובילו אתכם שלב אחר שלב בתהליך אריזת הדירה לקראת המעבר ויעזור לכם להקטין את הבלאגן ולשמור על סדר לאורך תהליך מעבר הדירה.

אריזת תכולת דירה

טיפ 1 – חומרי אריזה וקרטונים - לא לחכות לרגע האחרון

יש לכם הרבה עבודה ומשימות לקראת המעבר רצוי להתחיל אותה לפחות כחודש לפני תאריך המעבר. רצוי להכין את כל הציוד וחומרי האריזה למעבר דירה שיהיה דרוש לכם: קרטונים למעבר דירה, פצפצים (ניילון בועות), דבק מסקינטייפ, טושים, נייר אריזה לכלים שבירים, קרטו חד גלי, שקיות זבל ענקיות מחומר עבה וכו...

טיפ 2 – אריזה לפי חדרים

התחילו לארוז לפי חדרים- חדר חדר כדאי שלא כול הבית יהפוך לבלאגן.
תתחילו לארוז קודם את החפצים שפחות בשימוש ועל כל ארגז ארוז רצוי לכתוב עליו מאיזה חדר הוא ולמספר את כל הארגזים – ככה תדעו אילו ארגזים לפרוק באיזה חדר? אל תערבבו באותו ארגז פריטים מחדרים שונים.

טיפ 3 – לארוז ארגז ארגז

אל תעבור לארוז ארגז נוסף לפני שסיימתם עם הנוכחי ותייגם אותו בשם החדר, המספר שלו ופירוט תכולתו.

טיפ 4 – לא לשלוח הכול עם חברת ההובלה

חפצים יקרים ומסמכים חשובים לא רצוי לשלוח עם המובילים אלא לקחת בעצמיכם. זה המקום להדגיש כי רצוי לוודא שלחברת ההובלה שלכם יש ביטוח על הובלת תכולה.

טיפ 5 – להכין ארגז או תיק חירום

רצוי להכין תיק חירום עם כמה דברים בסיסיים כמו: נייר טואלט, סבון ידיים, כוסות וסכ"ם חד פעמי, ארנק, מפתחות, מטען לטלפון וכל מה שמרגיש לכם שתצטרכו. גם את התיק חירום כדאי לקחת בעצמכם ולא לשלוח עם המובילים.

טיפ 6 – היפטרו משטויות

במהלך האריזה של תכולת הדירה... זה הזמן הכי טוב לסנן מה אתם יכולים לזרוק ולא להעביר לדירה החדשה ובכך להיפטר מהמון זבל ושטויות שאגרתם בבית.

טיפ 7 – אחסון תכולת דירה

במידה ואתם עוברים לחו"ל או שאתם צריכים לפנות את הדירה לפני תאריך הכניסה לדירה החדשה – ניתן לאחסן תכולת דירה אצל חברות המשכירות תאי אחסון לתכולת דירות. כאן ניתן למצוא מחירון לאחסון תכולת דירה.

עד פה זה הטיפים החשובים ביותר שאנו יכול לתת לכם לקראת אריזת דירה יעילה. יש לכם טיפים נוספים? מוזמנים לכתוב פה למטה בתגובות

מעבר דירה קל ומהיר

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה