8.4.20

טיפים למציאת מוביל מומלץ להובלה

החלק החשוב ביותר והמרכזי במעבר דירה הוא כמובן מציאת חברת הובלות אמינה והגונה. כאן תמצאו כמה טיפים חשובים למציאת מוביל מומלץ שיעמוד בציפיות שלכם ויעשה עבודה מקצועית ומהירה.

לפני שאנו צוללים לטיפים כמה דברים כלליים עונת השיא במעברי הדירה הם חודשים יוני עד לספטמבר וכמו כן גם המחירים היו יותר יקרים בעונת השיא.

אם יש לכם אפשרות להימנע ממעבר דירה בתקופה זו תמצאו מחירים זולים יותר להובלה שלכם ולחסוך כסף.
רצוי להחליט מראש האם אתם מחפשים שירות של הובלה נטו או גם אריזה וסידור הבית, האם נדרש שימוש במנוף או אולי גם שירות של פירוק והרכבת ארון מסויים וכמובן האם תצטרכו חומרי אריזה וקרטונים ?

מובילים מומלצים מעברים תכולת דירה

בנוסף לאלו עוד כמה טיפים שיעזרו למצוא את המוביל שלכם:


  1. רצוי לקבוע עם המוביל מוקדם בבוקר לתחילת היום כאשר המובילים עדיין רעננים.
  2. קבלת המלצה מבן משפחה או חבר קרוב על מוביל מומלץ שיש להם נסיון איתו.
  3. לא מצאתם המלצות ממכרים ישנם המון אתרי השוואת מחירי הובלה מומלצים או קבוצות פייסבוק כגון – הובלות דירה השוואת מחירים - היכנסו ובדקו כמה עולות הובלות  -  שניתן לשאול שם.
  4. חפשו ברשת המלצות על חברת ההובלות או המוביל שאתם רוצים לעבוד איתו.
  5. בדקו מול המוביל שיש לו ביטוח מלא על תכולת דירה, שהביטוח בתוקף ומה הוא מכסה? בקשו מהמוביל שישלח לכם צילום של תעודת הביטוח.
  6. הצעת מחיר לא סוגרים בטלפון תדאגו שהכול יהיה כתוב ומובן. בכלל רצוי שחברת ההובלה תשלח נציג אילכם הביתה לראות את הגישה לדירה ואת תכולת העברה.
  7. בעת סגירת חוזה הובלה רצוי שיהיה בכתב ויכלול את הדברים הבאים: רשימת הרכוש, כמות הארגזים, הכנסת הארגזים לכל חדר ופירוק והרכבה של רהיטים וכמובן המחיר הסופי כולל מע"מ ואם המחיר כולל את הטיפ למובילים או לא.

אנו מאחלים לכם מעבר דירה קל ומהיר

מחפשים טיפים נוספים? הצטרפו לקבוצה שלנו בפייסבוק >>
הובלות דירה השוואת מחירים - היכנסו ובדקו כמה עולות הובלות


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה