20.6.24

הובלות לקומות גבוהות

 בשעה טובה שכרתם או קניתם(סחתיין) דירה בעיר בישראל. כמובן שלא נוכל לעזור לכם עם המחירים שרק הולכים ומרקיעים שחקים, אך אם הדירה שלכם מגרדת את השמיים או שהיא סתם בקומה גבוהה, כתבה זו היא במיוחד בשבילכם. כאן תוכלו למצוא את התשובות לשאלות שלגביהם תהיתם- איך למצוא חברת הובלות לקומות גבוהות? מה דרוש לשם כך? וכמובן תשובה לשאלה הטובה ביותר הלא היא – כמה זה עולה לנו?.



כך תמצא חברת הובלות לקומות גבוהות

תוכלו לחפש חברת הובלות לקומות של ידי חיפוש פשוט באינטרנט שבסיומו תאלצו לערוך השוואת מחירים מדוקדקת. במקום לערוך את ההשוואה בכוחות עצמכם תוכלו לשלוח לנו פרטים בקבוצה הזו ותקבלו מייל שיפנה אתכם לאתר להשוואת מחירים בין חברות הובלה..ו שם תוכלו לפתוח מכרז הובלה ולציין את גובה קומת הדירה שלכם ולקבל הצעות מחיר ולבחור מבניהן את חברת ההובלות המתאימה לכם.


על מה ולמה משלמים

הובלות לקומות גבוהות מטבען עולות יותר, ובמיוחד שמדובר על קומה חמישית או רביעית ללא מעלית. לשם הובלות לקומות גבוהות יש להשתמש בהובלה עם מנוף. המצב בשוק כיום הוא שחברות מסוימות אינן מחזיקות מנוף פרטי אלא שוכרות אחד. וזאת משום השכיחות הנמוכה יחסית שלהם.


מנופים סטנדרטיים מגיעים עד לקומה החמישית, וישנם מנופים מיוחדים שמגיעים גם עד לגובה עצום של 25 קומות. כמובן שגם פה ישנם פערי מחירים בין המנופים: שעת עבודה של מנוף רגיל תעלה כ-300-350 ₪, ואילו שעת עבודה של מנוף המוביל חפצים לקומה ה16 ומעלה תעלה לא פחות מכ-3500 שקלים.


כדי לסבר את האוזן, מנוף משלים עבודה של העברת כל התכולה תוך שעה לדירת שני חדרים, ובין שעה וחצי לשעתיים במקרה של דירת 5 חדרים.


למי מומלצת הובלה עם מנוף

הובלה עם מנוף מומלצת לכל מי שגר בקומה גבוהה ואין לו מעלית או שאינו יכול להשתמש במעלית המשותפת עקב החלטת אנשי הבניין. הובלה עם מנוף מומלצת אף לאנשים שיש ברשותם חפצים שלא עוברים דרך הדלת, ושלא ניתן לפרק אותם מכל סיבה שהיא. הובלה כזו מומלצת גם לחוששים מנזק לרכוש בעת ההעברה הידנית.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה