12.10.20

ככה תמצאו שירות הובלות מומלץ אונליין

 מעבר דירה הוא עניין לא פשוט. יש הרבה דברים לבדוק ולברר ואינספור פעולות לבצע, אך ללא ספק המשימה המאתגרת ביותר היא בחירה של שירות ההובלות שיבצע הלכה למעשה את המעבר. כשמחפשים שירות הובלות צריך למסור לא מעט פרטים ולשאול כמה וכמה שאלות – המיקום הגאוגרפי ששירות ההובלות ניתן בו, הרהיטים, החפצים והפריטים שצריך להעביר, חשוב לדעת לפני האם נדרשים שירותים מיוחדים כמו מנוף או צוות עובדים רחב יותר ועוד. אם עד היום לא הייתה ברירה אלא לנהל לא מעט שיחות טלפון ולברר את כל הפרטים האלה, הרי שהיום זה הרבה יותר פשוט בזכות מכרז אונליין בין חברות שמציעות שירותי הובלה וקבלת כל הפרטים מהחברות עצמן. 

איך זה עובד? בפורטל גט מובינג תוכלו למצוא שירותי הובלות מומלצים ולעשות הכול אונליין, מזינים את כל הפרטים שקשורים להובלה ולמעבר הדירה ומקבלים היישר למייל את ההצעות מחברות ההובלות השונות. לאחר בחירה של הלקוח בחברת ההובלות שתבצע עבורו את ההובלה – התשלום יבוצע ישירות לחברה ללא שום דמי תיווך. התוצאה – לדוח מרוצה, שחסך הרבה מאד זמן, טרטור וכאב ראש. במקום לפנות לאינספור חברות הובלה – הן אלה שפונות אליו ומוסרות לו את כל הפרטים.

אריזה לפני מעבר דירה


מציאת שירות הובלות אונליין בדרך של מכרז

הדבר החשוב ביותר בעת ביצוע מכרז הוא השקיפות ואופן מסירת הנתונים. כאשר כל המידע גלוי, ידוע וברור – אין אותיות קטנות ואין סעיפים שהלקוח לא יודע. כל חברת הובלות מחויבת למתן כל הפרטים, כל המחירים ולפירוט השירותים הכלולים בתשלום וכך הלקוח יידע בדיוק כמה יהיה עליו לשלם ומה הוא יקבל בתמורה. במכרז ישתתפו אך ורק חברות שעומדות בתנאים ובבקשות של הלקוח, לרבות המועד של המעבר ונקודות המוצא והיעד. חברה שיודעות מראש שאין באפשרותה להציע שירות במועד זה או שהמיקום הגאוגרפי לא מכוסה על ידה – מראש לא תשתתף במכרז וכך התוצאות תהיינה מלכתחילה מצומצמות ומתאימות ללקוח. עם ובלי קשר לבחירה של חברת ההובלות דרך המכרז הפתוח – יוכל הלקוח להזמין דרך האתר קרטונים, ציוד וחומרי אריזה שיסייעו לו לפעול בצורה יעילה ומהירה ככל האפשר ולהיות מוכן בזמן ליום ושעת הגעת צוות ההובלות.

קרטונים וחומרי אריזה למעבר דירה


בחירה של חברת הובלות אינה בחירה פשוטה כי לא תמיד הלקוח יודע ויכול למסור בדיוק את המידע הדרוש לשם מעבר מהיר ויעיל ככל האפשר. מה שקורה בסופו של דבר הוא שעלולות להיות הפתעות במחיר או בצורך בשירותים מיוחדים שלא נלקחו בחשבון. במכרז האונליין של גט מובינג לא מגיעים למצב הזה. כל הפרטים, השירותים וסעיפי התשלום ברורים, גלויים וידועים ובסופו של התהליך לא תהיינה שום הפתעות או תהיות. הלקוח יוכל לדעת שעניין ההובלה סוגר וברור ויוכל להתפנות לעסוק בנושאים אחרים שקשורים במעבר.

מחפשים טיפים נוספים? הצטרפו לקבוצה שלנו בפייסבוק >>
הובלות דירה השוואת מחירים - היכנסו ובדקו כמה עולות הובלות

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה