6.2.20

הובלות בחיפה - דרך מהירה ונוחה למעבר דירה

אם אתם נמצאים בשלבים של מעבר דירה, אתם יודעים כמה קשה ומתיש הוא יכול להיות. כדי לעבור אותו בצורה חיובית, זה חשוב שתהיו מסודרים בשלבים השונים כדי להקל על עצמכם פיזית מכל הבחינות ולהיכנס לביתכם החדש באווירה חיובית. השלב של חיפוש הדירה הוא פשוט יותר כיום הודות לאתרי נדל"ן ורשתות חברתיות בהם ניתן למצוא מקום מגורים באזור בו אתם בוחרים. כאשר השלב הזה מסתיים, מגיעים השלבים של בדיקת הדירות, חתימה על חוזה, אריזת תכולת הדירה, חיפוש מוביל, מעבר וכן פריקה וסידור של כל הרכוש שלכם במקומכם החדש. כאשר מדובר בחיפוש אחר מוביל, היום אתם לא צריכים לעשות טלפונים גוזלי זמן כדי לערוך השוואת מחירים.

מעבר דירה בדרך חכמה

מעבר דירה בדרך חכמה

ברגע שיהיה לכם את כל המידע מטה, תוכלו לערוך השוואת מחירי הובלה באתר "גט מובינג" שבו אלפי נותני שירות ולבחור מוביל בין חברות הובלות בחיפה למשל. לאחר הקלדת הנתונים, יתחיל מכרז חינם שבו המובילים השונים יציעו לכם מחירים. לאחר מכן, אתם תקבלו את ההצעות תוך זמן קצר ובלי לעשות אפילו טלפון אחד. כך אתם יכולים להחליט בין החברות השונות לפי המחירים שמתאימים לתקציב שלכם, וגם לקרוא מידע חשוב על המובילים עצמם. ניתן לקרוא באתר גט מובינג על אופי השירות של מובילים שונים כדי לעשות החלטה מושכלת בהסתמך על המחיר שמתאים לתקציב שלכם, וגם לפי טיב השירות של כל אחד מהמובילים.

חיפוש מוביל

כדי לקבל הצעות מחיר ממובילים שונים, חשוב שהם יקבלו את המידע מטה, שניתן לדעת אותו בסוף שלב האריזה, ולפיו חברות הובלות בחיפה למשל משקללות מחירים עבור ההובלות השונות:

1. כתובות: בין אילו כתובות וקומות אתם עוברים, אם יש מעלית או מדרגות בכל מקום.
2. ריהוט: איזה רהיטים יש לכם, אילו סוגים וכמה מכל סוג.
3. תכולה: כמה ארגזים וקופסאות יש לכם ואתם רוצים להעביר וגם ומאילו סוגים הם (גדולים/בינוניים/קטנים).
4. מוצרי חשמל: כמה מוצרי חשמל אתם צריכים להעביר ומאילו סוגים הם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה