6.2.20

טיפים למעבר דירה בקלות ונוחות

בחיים יש הרבה מאוד אירועים משמחים ומרגשים אחד האירועים שללא ספק נמנים עם הקבוצה הזאת הוא מעבר דירה. ההתרגשות מההתחלה החדשה, הצפייה לעתיד, התקווה לשינוי ברמת החיים ובשגרת היום יום והשמחה הנובעת מהשינוי הם חלק אינטגרלי מהחוויה של מעבר דירה. בכדי שתחושות אלא לא יפגעו חשוב לתכנן את יום המעבר בצורה הטובה ביותר. בכתבה שלפניכם נציג שלוש טיפים למעבר דירה שכוללים גם עצות לעבודה מול חברות הובלות בכל הארץ..

1. הדבר החשוב ביותר והטיפ הראשון שנציג בפניכם הוא הכנה קפדנית, אם אתם רוצים להימנע מבעיות ומהפתעות לא נעימות ביום המעבר חשוב מאוד להתכונן בצורה יסודית. מה כולל התכנון למעבר הדירה?
רשמו הכל, מתי המעבר, באיזה שעה, כמה מובילים, איזה ציוד נשלח וכו'
תכנון של סדר האריזה, מה אורזים באיזה שלב, איך נארוז דברים שבירים ובאופן כללי תכנון קפדני. כחלק מתכנון האריזה חשוב להקפיד לסמן בצורה ברורה על הארגזים שלכם: את תכולתם, האם הם שבירים, לאיזה חלק בבית הם מיועדים, שם מלא וכתובת ישנה וחדשה.

2. מציאת מובילים מומלצים למעבר הדירה שלכם - כנסו לכאן למצוא את אתר השוואת הובלות מעולה.

3. הטיפ השני, חשוב מאוד לנצל את הזמן שבין ההוצאה של הציוד של הדיירים שעזבו לבין הכנסת הציוד החדש (שלכם) לביצוע משימות קטנות וחשובות שלאחר הכנסת הציוד יהיו קשות בהרבה לעשייה. נצלו את הזמן לניקיון יסודי בכל חלקי הדירה ולהזמנת מדבירים כדי לנקות את הדירה החדשה ממזיקים.

4. הטיפ השלישי נוגע לאופי האריזה שלכם, חשוב מאוד וקריטי למעבר דירה שקט לארוז את החפצים שלכם בצורה הטובה ביותר. הקפידו לארוז חפצים שבירים בחומר עוטף רב והרבה ממנו. כתבו על כל אריזה את כתובת הבית החדש לדוגמא אם את מזמינים חברת הובלות בתל אביב הקפידו לכתוב על האריזות את שם הרחוב ואת שם העיר (תל אביב). בנוסף לכך חשוב מאוד להקפיד לארוז את החפצים בצורה אדוקה כדי שלא ייווצר מצב שהם שורטים אחד את השני.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה