22.2.17

אחסון תכולה במהלך מעבר דירה

החיים מלאים באירועים ספונטניים בהם אין באפשרותנו לשלוט. במעבר דירה אין הדבר שונה: תאריך הדירה החדשה התעכב בשל שיפוצים, דיירי הבית החדש לוחצים לעבור מסוגיה כזו או אחרת... בקיצורו של סיפור, אתם מחוסרי בית באופן זמני.  למזלנו הרב, אימא היקרה פותחת את הסיר ואת דלת ביתה בזרועות פתוחות. עם זאת, עדיין נותרת השאלה מה נעשה עם המטלטלים? למזלנו, חברות הובלות בירושלים אף מציעות שירותי אחסון במשאיות, במידת הצורך. כמובן שמדובר בתוספת תשלום, אך בלית ברירה יתכן כי הדבר יחסוך לכם הרבה כאב ראש בנוגע למיקום שימור החפצים.

קראו עוד: מעבר דירה בירושלים בראש שקט

מה חשוב לזכור כשבוחרים באופציה שכזו?



  1. היכן החפצים יקרי הערך - אלו הם החפצים שכנראה תרצו להשאיר אצל אימא בכל מקרה. הובלות בירושלים הן מהימנות מאוד, אך עדיין קורים מקרים ולמען הסר ספק ושינה טובה יותר בלילה, כדאי לחיות לצד שניים-שלושה ארגזים לתקופה קצרה מאוד.
  2. ביטוח - גם בזמן האחסנה, מומלץ שיהיה לכם ביטוח מול חברות הובלות בירושלים על הכבודה שלכם. במקרים של גניבה, אבדה או נזק במחסן, ללא הביטוח לא תקבלו שום כיסוי על הפריטים שלכם. כדאי לבחון את חוזה הביטוח מקרוב ולוודא כי ההשתתפות העצמית שלכם היא הגיונית ומשתלמת וכי גודל הפיצוי הולם את כמות הפריטים שאתם מפקידים לאחסון.
  3. חפצים שבירים - חשוב מאוד לסמן את הארגזים השבירים שלכם באופן כללי, אך במצב של אחסון יש לכך חשיבות גבוהה יותר - המובילים, שאינם מכירים את תכולת הארגז שלכם, עלולים להניח ארגזים ברשלנות בשל חוסר ידיעה, כך שהארגזים שלכם יפלו וישברו וחבל. אם אין ברשותכם הרבה ארגזים המכילים פריטים שבירים או שאתם חוששים מדי, תמיד אפשר לשקול להשאיר אותם אצלכם, אך תשתדלו להשאיר כמה שיותר במחסנים של הובלות בירושלים כדי שיהיה להם קל יותר לאסוף הכול ממקור אחד ולהגיע לביתכם החדש מהר ככל האפשר.

במידה וחברת ההובלה לא יכולה לספק לכם שירותי אחסון, תמיד תוכלו לפנות לחברת אחסון מקצועית במכליות ומחסנים מסודרים. הדבר מומלץ לאחסון לטווח ארוך או אחסון של פריטים רבים יקרי ערך.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה