20.3.17

הובלות מסובכות בחיפה

הובלה עם מנוף
ערים וישובים הבנויים בחלקם על שיפולי הרים, מהוות אתגר מיוחד בעבור מובילי דירות.
העיר חיפה המקסימה, השוכנת בחלקה במורדות רכסי הר הכרמל ובפסגותיו, מתאפיינת בבתים רבי קומות וברחובות צרים בחלק מהמקומות. ריבוי מדרגות והיעדר מעלית בחלק מבתים מקשים על עבודתם של העובדים בחברות הובלות בחיפה.

מספר דברים שיש לציין בפני חברת ההובלות 

כשמחפשים חברת הובלות בחיפה, יש לציין באוזני אנשי החברה באיזו קומה הדירה ממנה תעברו ובאיזו קומה נמצאת הדירה אליה תעברו, יש לומר גם אם יש או אין מעלית בבניין, וכמה מדרגות קיימות מן החנייה הקרובה ביותר לפתח  הבניין. קחו בחשבון שהעברת דירה לקומה גבוהה בבניין ללא מעלית תעלה הרבה יותר מאשר העברת דירה בקומה זהה בבניין עם מעלית. כמו כן אם חדר המדרגות צר במיוחד יש לציין גם את עובדה זו באוזני המובילים, משום שזה מעלה את המחיר בגלל העבודה הקשה יותר שיש לעשות- צריך לפרק את חלק מהרהיטים ולהתאמץ במיוחד. גם מדרגות נוספות בין החניה לכניסה לבניין מעלות את מחיר ההובלה. חשוב לציין בפני החברות שמציאות שירותי הובלות בחיפה את הדברים הללו לפני ההובלה, כדי שיוכלו להתאים בעבורכם את השירות, ובשביל שלא יופתעו ובעקבות כך יבקשו ממכם יותר כסף בעבור השירות.

הובלות בחיפה בעזרת מנוף

אם אתם גרים בקומה גבוהה בבניין ללא מעלית, או שהדירה אליה תעברו ממוקמת בקומה גבוהה ללא מעלית בבניין, או שגם המדרגות צר יצעו בפניכם שירותי הובלות בחיפה להשתמש בשירותיו של מנוף להובלת דירות. השימוש במנוף לצורך הובלות בחיפה מזרז את תהליך ההעברה והופך אותו לפשוט בהרבה. מחיר ממוצע לשעת עבודה של מנוף הוא 300 שקלים, וישנן חברות המציעות שעתיים של עבודת מנוף במבצע של 550 שקלים. אם אתם גרים או עוברים לדירה בקומה גבוהה מומלץ שתחפשו את השירות הזה בכוחות עצמכם עוד לפני.

שירותי הובלות באמצעות מנוף מתאימים גם לאנשים הגרים בקומה גבוהה בבניין בו הוועד החליט כי אין להשתמש במעלית המשותפת לצורך הובלות, וכי יש לשכור שירותי הובלות באמצעות מנוף. סיבה נוספת להשתמש בשרות מיוחד זה היא קיומם שלל חפצים שאינם נכנסים בדלת, אבל יכולים לעבור דרך החלון.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה