26.2.20

הובלות בחיפה לסטודנטים

בחיפה השוכנת לחוף הים התיכון קיימים מספר מוסדות לימוד אקדמיים, ביניהם אוניברסיטת חיפה, הטכניון, מכללת שאנן, המכללה האקדמית גורדון לחינוך ועוד. המוסדות האקדמיים השונים מביאים בעקבותיהם לעיר סטודנטים רבים, המעוניינים להתגורר בעיר ולשכור שם דירות. לשם כך סטודנטים רבים נזקקים לשירותי הובלות בחיפה, למעבר מדירה לדירה בעיר או מהבית של הוריהם לחיפה.

הובלות סטודנטים בחיפה


איך אדע אם אני זקוק לשירותי הובלה.

בפשטות אי שכירת שירותי הובלות בחיפה תלויה ביכולת שלך להעביר דירה בכוחות עצמך, או בכמות הפריטים אותם יש להעביר. תנאי סף של סטודנטים רבים בעת שכירת הדירה הוא שהדירה תהיה מרוהטת כמה שיותר, במקרה כזה כל שנותר להעביר לדירה החדשה הם בגדים וחפצים אישיים. במקרה כזה אין שום סיבה לשכור שירותי חברת הובלות בחיפה, אפשר להעביר את הדירה ברכב של ההורים או בנגלות בעת תחילת הלימודים. בדירות לא מרוהטות או מרוהטות חלקית רוכשים חלק מהסטודנטים חפצים שונים בתקופת הלימודים, שאותם הם רוצים להעביר איתם לדירה השכורה האחרת, במקרה הזה על הסטודנט או הסטודנטית לחשוב האם היא יכולה להעביר לבד את הדירה באמצעות רכב שכור או הרכב של ההורים. ישנם חפצים שאפשר להעבירם בקלות בעזרת חברים ורכב מתאים, אך חפצים כמו מקרר, מכונת כביסה או תנור, מסובכים יותר להעברה עצמית משום שהם כבדים מאד. אם ברשותכם חפצים כבדים ואתם מתכננים לארוז הרב ארגזים מומלץ
שתשתמשו בשירותי חברת הובלות בחיפה.

טיפים לאריזה

בין אם החלטתם לשכור שירות הובלות בחיפה ובין אם לא, אריזה נכונה וטובה גורמת למעבר הדירה להיות נעים יותר ופחות מסובך. לפניכם טיפים שחובה לדעת אותם כשאורזים את תכולת הדירה.


  1. השתדלו לאסוף ארגזים טובים כמה ימים לפני האריזה, זה יחסוך לכם התרוצצויות ובזבוז זמן בעת האריזה.
  2. ארזו מסודר ככל האפשר, למשל אל תערבבו בין חפצים מחדרים שונים, והשתדלו לארוז חפצים לפי הסדר הרצוי בדירה החדשה.
  3. כתבו על הארגזים השונים, את התכולה שלהם ואת החדר אליו הם שייכים.
  4. חפצים שבירים עטפו בנייר עיתון ורפדו את הארגז בניילון בועות כדי למנוע שברים או סדקים. 

לקריאה על שירותי הובלות בחיפה מהדור החדש לחצו פה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה