14.2.20

מעבר דירה בחגים

כולנו לרוב חוששים ממעברים בתקופות הללו, שכן מדובר בימים מלחיצים בפני עצמם - יש לקנות בגדים חדשים, לעשות קניות בסופר, לנקות, בשל, לנסוע לערבי חג עם המשפחה וכולי. עם זאת, משום שרוב האנשים בוחרים לדחות את המעבר שלהם לתקופות פחות לחוצות, מומלץ לנצל זאת ולהזמין חברות הובלות לתאריכים הללו במיוחד, שכן לרוב הם יחסית פנויים בהן.

הובלות עם מנוף

יתרונות בעת מעבר בחגים:


  1. זמינות של חברות הובלות - שכן רוב האישים נוטים לבחור בתקופות פחות לחוצות למעבר. אם אינכם אנשים אשר נוטים לחגוג או שאתם אפילו עורכים את ערב החג השנה בבית של אימא, מומלץ לנות ולנצל את התקופה האיטית הזו ולדאוג להובלה זמינה.
  2. ניקיון הדירה ואבזור במצרכים - אנחנו תמיד מנקים את הבית בצורה יסודית טרם החג ודואגים לבשל מטעמים רבים בין אם אנו עורכים את ערב החג בבית ובין אם לאו. אנו עושים זאת גם בזמן מעבר דירה - הניקיון הראשון שלנו בבית הוא לרוב הניקיון היסודי ביותר ואנחנו בכל מקרה צריכים לנסוע לסופר ולחדש את מלאי המזון שלנו עקב המעבר.
  3. מפסידים פחות ימי עבודה - רובנו מקבלים ימי חופש מהעבודה במהלך החגים או שהעבודה אפילו מציעה לנו לא לעבוד בשל אי צורך בכוח עבודה בזמן החגים, שכן זו תקופה איטית יותר. כך תוכלו להימנע מבזבוז מיותר של ימי חופש ומחלה עבור המעבר.

חסרונות במעבר בחגים:


  1. אי זמינות של גורמים מסוימים - תקופת החגים היא אמנם תקופה איטית ורגועה יותר, אך המצב הז עלול גם בוא לרעתכם - רוב המוסדות המדיניים סגורים בתקופה הזו, לא כל חברה זמינה במשך כל היום כמו בימי החול ומעט קשה יותר להזמין התקנות לתאריכים כמו חול המועד. אפשר להתגבר על המכשול הזה בקלות יחסית, על ידי ניהול נכון של רשימה ווידוא כי דיברתם עם כל הגורמים אותם היה עליכם לעדכן אודות המעבר מבעוד מועד. בנוסף, אם אין טכנאים העובדים במהלך תקופת החג, ניתן פשוט לקבוע עמם לאחר מכן וליהנות ממעט שקט מאלקטרוניקה. יתכן ונגלה כי לא מדובר בסוף העולם אחרי הכול.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה