26.2.20

צריכים לארוז בית? יאללה לעבודה

אם גם עוברים דירה בישראל ומעוניינים לארוז את הבית ללא בל"תמים אי נעימויות ועבודה כפולה, אלא מעוניינים באריזה נוחה חלקה ומתוכננת, הטיפים הבאים הם במיוחד בשבילכם.


טיפים למעבר דירה מוצלח וקל:

  1. ראשית כל והכי הכי חשוב – מצאו חברת הובלות בירושלים, הרי אי אפשר לעבור בית ללא מוביל. למציאת חברת הובלות בירושלים אשר תתאים לצרכים שלכם, הכנסו לאינטרנט והתחילו להשוות מחירים. אם אתם מעוניינים שעבודת ההשוואה של חברות הובלות בירושלים תעשה על ידי משהו אחר, היכנסו לאתרי השוואות מחירי הובלה.
  2. אם ברשותכם חפצים גדולים שלא ניתנים לפירוק ולא עוברים בדלת הכניסה, כמו פסנתר גדול או שולחן מסיבי ועתיק, חפשו הובלות עם מנוף בירושלים או בקשו מחברת ההובלות שלכם והביא להעברה גם מנוף.
  3. אם אתם מעוניינים בעזרה באריזת הבית, גם את השירות הזה תמצאו אצל חברות הובלה מומלצות. תוכלו למצוא גם שירותי ניקיון מקצועיים לעזרה בניקיון הדירה החדשה, שירותי הדברות, ושירותי שיפוצניק.
  4. למי שמתכוון לארוז לבד, מומלץ להתחיל לאסוף ארגזים. את הארגזים ניתן למצוא בחנות המכולת השכונתית, בצידי פחי המיחזור, או בעבודה.
  5. כדי להעביר את האריזה בלי לנסוע באמצע למרכז הקניות הקרוב, הכינו ביית נייר דבק חזק, טוש עבה עיתונים ישנים וניילון פצפצים.
  6. מומלץ להכין את הבית לאריזה, סדרו את ארונות הבגדים, את קופסאות המשחקים, ארון התרופות או כל אזור המועד לבלאגן. לאחר הסידור האריזה תהיה קלה, מהארון לארגז וזהו זה.
  7. בזמן הסדר אתם תמצאו בוודאי שפע של בגדים, צעצועים, וחפצים ישנים שאין לכם בהם צורך, עשו מעשה טוב והעבירו אותם לעמותות השונות.
  8. חשוב לארוז את החפצים בצורה מסודרת, כך שמהארגז הם יוחזרו למקומם בלי סידור מחודש. למשל ארזו את הספרים בדרך בה תרצו לשים אותם במדף בבית החדש.
  9. על כל ארגז שסגרתם בנייר דבק חזק, רשמו את התכולה שיש בו, ואת החדר אליו הוא יהיה משויך בבית החדש. 

אריזת דירה בקרטונים


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה