17.5.18

שירותי הובלות - זהירות 5 הצעות בקליק

מכירים את האתרים שמבקשים את מספר הטלפון שלכם ומבטיחים שיחזרו אליכם 5 מובילים בקליק? או 5 הצעות בקליק? גם אנחנו מכירים ואפילו לעומק. 

אז מה זה בעצם אומר? אתם מחפשים חברת הובלות בשרון או חברת הובלות במרכז,
וכמעט כל התוצאות מבקשים מכם להשאיר טלפון. מה עושים עם הטלפון שלכם?
מוכרים אותו ל-5 חברות הובלה ללא כל פיקוח וללא שוב התחייבות לספק לכם שירות איכותי.

למה הדבר דומה? לשימוש בסוכן מתווך אך להבדיל אלף הבדלות ממתווך שנותן לכם שירות ואחריות ודואג לכם, . חברות אלו מספסרים במספר הטלפון שלכם למספר מטרות.

מטרה ראשונה היא שחברות אלו מוכרים את הטלפון שלכם במחיר הנע בין 10 ש"ח ל-30 ש"ח למספר חברות הובלה בו זמנית ללא קשר אם סגרו אתכם עסקה או לא.
כאן עיקר הבעיה שלנו: מי הן אותן חברות שמקבלות את הטלפון שלכם?

שירותי הובלות

המלצות 5 הצעות בקליק- אין דבר כזה


כיצד יתכן שאתם משאירים בתום לב את מספר הטלפון שלכם על סמך כתבות תוכן והתרשמות כללית מהכתוב באתר והשיטה מנצלת את התמימות שלכם?
מה שקורה בפועל עם מספר הטלפון שלכם בשיטת 5 הצעות בקליק, הוא נמכר לחברות שאין לאף אחד מושג בפועל מי הן החברות המקבלות, מה טיב השירות שלהן, מה קורה במקרה של תקלה או בעיה, מה קורה כאשר החברה מבריזה ביום המעבר ממש, איזו סנקציה ניתן להפעיל נגשה, כלום! ובכל זאת הטלפון שלכם נמכר- 5 הצעות בקליק- אימפריות כסף שלא בוחלות באמצעים.
דבר שני, חלקן מוכרות את הטלפון שלכם למאגרי מידע נוספים, דבר שתבחינו בו רק בשבועות ובחודשים הבאים.

רוב התעשיות נשלטות היום ע"י גופים גדולים. בכל ענף בכל תחום. אנחנו האזרחים הקטנים רוצים ומקווים שנצא מרוויחים מכל השיטות הללו ולא להיפך. אבל מה בעצם קורה? אנחנו מאכילים בכפית את הענקיים בתקווה להוזלת מחירי הובלה והוזלת מחירי חופשה והוזלת מחירי טיסה אך בפועל אנחנו מונעים תחרות אמתית ובריאה בין הספקים הקטנים.

בכך אנו מביאים להתייקרות המוצרים והשירותים שאנו צורכים, כמעט בכל שטחי החיים.
מובילים משלמים לחברות בעלות כח קידום באינטרנט, בעלות משאבים וכספים רבים ואתם
בסופו של דבר משלמים את המחיר.

אז למה לא לפנות ישירות לאותן חברות הובלות? למה לא לפתוח מכרז חינם להשוואת מחיריי הובלה בין עשרות חברות הובלה מומלצות ולפרנס אותן ישירות?

הפתרון המוצע לשיטת 5 הצעות בקליק להובלה בטוחה באמת


אז במקום לשאול שאלות בלי לתת תשובות, כמה אנשים הרימו את הכפפה ופתחו אתר בשם גט-מובינג להשוואת מחירי הובלות בשרון, במרכז, בירושלים ובכל חלקי הארץ, כאשר אתם הנהנים העיקריים הפעם. אתם פותחים מכרז חי חינם! וחברות הובלה רבות מתחרות על מעבר הדירה שלכם!
תחרות אמתית בשקיפות מלאה ללא התערבות של אף גורם שייקר לכם את המחיר. דמיינו לכם שאתם עושים בעצם מכירה פומבית לכל המפחית במחיר. והמחיר הנמוך ביותר זוכה. הרווח כולו שלכם.

פורטל הובלות גט-מובינג


אם לקוח פונה אליהם מבלי שפתח מכרז ומבקש הצעות מחיר הם יפנו את הטלפון שלו ל-3 מובילים אשר חתומים איתם בהסכמים מחייבים בהם התחייבות לעמידה בזמנים, שירות איכותי, ללא אפשרות לשינוי המחיר ללקוח.

מה בנודע לעניין ההמלצות? מה בנודע לחוות דעת? על כל הצעה והצעה שתקבלו תוכלו לקרוא חוות דעת והמלצות של לקוחות עבר. כל המובילים מפוקחים, אחראיים ומקצועיים. מי שלא עומד שקריטריונים של שירות גבוהה מסולק מהאתר ולא יהיה זכאי להשתתף במכרזי הובלות.

בגט-מובינג הטלפון שלכם לא נמכר כליד, הטלפון שלכם לא יימכר לספקי תוכן או לכל מאגר אחר חיצוני לחברה. זה כתוב בתקנון.

אתר גט-מובינג מקפיד על שירות איכותי, על צוותים מקצועיים, חברות אמינות, פוליסות ביטוח אשר מספקות את כל השירותים הנלווים למעבר דירה כגון, פירוק והרכבת רהיטים, אריזת דירה, הובלות גדולות, אחסנת דירות, הובלת פסנתרים וכל שירות שרק תבקשו. אז שלא תגידו שלא אמרו לכם!

כל שנותר הוא ליהנות ממער דירה בטוח , פשוט קל נוח וזול.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה