18.3.20

חברות הובלות קטנות – יתרונות

חברות הובלות בישראל אשר הן קטנות, הן חברות שנועדו להובלות שלא צורכות משאיות, אלא תכולה שהיא באמצע – לא קטנה מספיק כדי להיכנס למכונית, אך לא גדולה דיה כדי שתשתלם לחברות ההובלה הגדולות. במקרה הזה, כמובן שבאפשרותכם לנסות ולבצע את העבודה בעצמכם בכל מקרה, אך חברות ההובלה הקטנות מקלות על העבודה בהרבה, והשירותים שלהן יחסית זולים, כך שאני ממליצה לשקול את הנושא, בהתאמה לתקציב שלכם.

הובלות קטנות


היתרונות בהובלות קטנות:


סיכוי קלוש להפתעות במחיר – חברות ההובלה מרבות לחשב את מחיר ההובלה שלכם לפי מספר מסוים של קריטריונים. לחברות הובלה מקצועיות, לרוב ישנו גם מחיר מינימום אשר בפניו עליכם לעמוד. בנוסף, במהלך התקופות העמוסות של הקיץ, חברות רציניות המודעות לעליה בביקוש בהובלות, נוטות להעלות את המחירים. חברות הובלות בירושלים אשר הן קטנות, לרוב מחשבות את המחיר לפי מעט מאוד קריטריונים בשל מיעוט הציוד. הן לא דורשות מינימום והן לא מעלות מחירים. ההיפך הוא הדבר – לרוב חברות הובלה קטנות יציעו לכם מחיר שהוא מאוד הוגן ומשלב בתוכו ביטוח הובלה הוגן.

אפשרויות אחסון ושילוח נוחות – רוב חברות הובלות בישראל אשר הן קטנות מאפשרות בדיוק את אותן אפשרויות אחסון שמציעות החברות הגדולות. עם זאת, בשל מיעוט הציוד, המחסנים בהתאם והמחיר בהתאם. לעתים ישנם תרחישים במהלך מעבר דירה שאין באפשרותנו לצפות כמו לדוגמא, מצב בו הדיירים החדשים מבקשים להקדים את יום המעבר וביתכם החדש איננו מוכן. במצבים כאלה שירותי אחסון עשויים להטיב עמכם מאוד. בנוסף, בשל מיעוט הציוד שלכם, אתם תעבירו את המטלטלים שלכם במשאית קטנה לכל היותר. מעבר שכזה עדיף יותר על מעבר בכוחות עצמכם, שכן לכולנו פריטים יקרי ערך או שבירים שעלינו להעביר ביתר זהירות. כאשר המוצרים מועברים בצורה מסודרת על ידי מובילים מקצועיים, מסודרים בצורה נוחה בחלל קטן המאפשר מעט מאוד תנועה, המבטיח סיכויים קלושים להרס החפצים שלכם. לצפייה במחירון לאחסון תכולת דירה לחץ כאן

חדר לאחסון תכולת דירה


סיוע מגורם מקצועי ומנוסה – אין זה משנה אם אתם אנשי קבע, רופאים ואפילו אסטרונאוטים, מעבר דירה הוא תהליך מלחיץ, מבלבל ומסובך עבור כל אדם: מדובר באלפי סידורים, תכנונים, מיונים ואריזות. כאשר לצדם חברות הובלות בירושלים המבינות כיצד יש להתנהל בתהליך, שכן הם מבצעים אותו על בסיס יומיומי, התהליך הופך לקל יותר. זאת אפילו רק בזכות התחושה כי אינכם מתמודדים עם המעבר בעצמכם. מעבר לכך, מחירי הובלות קטנות אינם רציניים, ויתכן כי עדיף לכם לוותר על כמה מאות שקלים עבור שקט נפשי או, לחלופין, יתכן כי תוציאו סכום זהה על מעבר עצמאי.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה