30.1.17

הובלות דירה - מה עדיף לבד או עם חברת הובלה?

בכל מעבר דירה שאנו עושים עולה השאלה הנצחית, מה עדיף האם כדאי לנו להזמין חברת הובלות מקצועית שתבצע את העברה או שעדיף שנשנס מותניים ונתחיל להוביל את הציוד בעצמנו. אם גם אתם מתכננים מעבר דירה ומתלבטים האם להזמין חברת הובלות או לעשות את זה לבד הנה כמה דברים שכדאי שתחשבו עליהם:


  1. האם ברשותכם רכב מתאים להובלות? חברות הובלות מחזיקות לרוב ציוד שמתאים להובלה מהירה ולפריקה והעמסה מהירה של ציוד רב. אם אין ברשותכם רכב חזק וגדול שמסוגל לבצע הובלה של כל הציוד בצורה טובה כדאי מאוד שתשקלו את התוכנית להוביל בצורה עצמאית בשנית.
  2. הבריאות שלכם, זה אולי הדבר החשוב ביותר שכדאי שתשקלו. הובלה של דירה שלמה דורשת הרמה וסחיבה של ציוד רב וכבד. בתל אביב ישנם דירות רבות בעלות חדרי מדרגות צרים והרבה קומות מה שהופך את ההובלות בתל אביב למשימה קשה ומסובכת. ברור לגמרי שעדיף לשלם עוד כמה מאות שקלים ולא להרוס לעצמכם את הגב.
  3. הבנה בתחום ההובלות, רוב האנשים חושבים שהובלה של דירה היא עסק פשוט ולא מסובך אבל לעיתים קרובות הובלה של דירה במקומות עירוניים יכולה להיות מסובכת מאוד, לדוגמא הובלות בתל אביב דורשות הבנה של מבנה הדירות של הכבישים הצמודים לדירה ועוד אם אתם חושבים שההובלה העצמאית שלעם עלולה להסתבך חשבו שנית, אולי כדאי להזמין מוביל מקצועי שמבין תחום ויעשה את העבודה בקלות ובמהירות מאשר להסתבך ולגרום לנזק לציוד שלכם ולדירות שמהם אתם עוברים ואליהם אתם עוברים.  

לסיכום ברור לגמרי שלניסיון להעביר דירה באפון עצמאי יש יתרונות וחסרונות רבים ממש כמו לכל תחום בחיים. כדאי מאוד לבדוק היטב האם החיסכון של התשלום לחברת ההובלות יהיה שווה את הכאב ראש והבלגן הלווה להובלה עצמאית. אם החלטתם על הובלה מקצועית כדאי לכם מאוד להיכנס לאתר GetMoving  האתר מציע השוואת מחירים בין עשרות של חברות הובלות והכול בחינם ובעזרתו תוכלו למצוא את חברת ההובלות שתתאים לכם בצורה הטובה ביותר.

מעבר נעים...



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה